Szansa – katalizator sukcesu i skuteczności

Wielokrotnie słyszałeś lub słyszałaś o dobroczynnym wpływie nadzieji.
Ma uskrzydlać, pomagać i być cennym przymiotem.
Ale z drugiej strony nadzieja jest pewnym stanem nienamacalnym, który nie niesie ze sobą ładunku energii, aktywności, mocy sprawczej.

Według mojej mapy ten pierwiastek działania, katalizator aktywności jest z kolei zawarty w szansie. Szansa to jakby gęstsza energia, bardziej namacalna, niosąca ze sobą większą możliwość.

Które stwierdzenie mocniej na Ciebie oddziałuje:

Mam nadzieję, że zrealizuję te plany.
Mam szansę zrealizować te plany.

Tak prosta lingwistyka może wpływać na Twoją postawę i skuteczność.
Twórz szanse i wykorzystuj je. Zamień problemy na szanse i wyzwania. To zaprowadzi Cię do sukcesu.

Miałem dziś szansę na miłe, ciekawe i energetyczne spotkanie.
Właśnie tak na to spojrzałem i w ten sposób zrodził się ten temat.
Myślę, że wykorzystałem tą szansę: Magda, Alex wielkie dzięki🙂

Skomentuj

