Skuteczna inwestycja

Dziś nie chciałem zrywać się tak wcześnie jak zazwyczaj, więc świadomie ignorując zegarek (a było to około 6.20) postanowiłem oddać się zabawie z moim prawie 9 miesięcznym synkiem.

Jak temu nie ulec, gdy widzi się rozbrajający uśmiech, i masz tu wskazówkę jak skuteczniej wzmacniać relacje wykorzystując po prostu uśmiech, a chwila przytulania, łaskotek, głaskania przeciąga się, ale z drugiej strony daje Ci niesamowitą energię i fajne emocje na rozpoczęcie dnia.

Już z biblii uczymy się, że należy dobrze inwestować „talenty” i że przynoszą nam korzyść. Piszę o tym również w kontekście startegii dawania.
To, że dałem trochę szczęścia, miłości i czułości w jakiś magiczny sposób wynagrodziło mi niemal natychmiast.

Zdałem sobie sprawę z tego, gdy mijałem dwa pociągi osobowe, którymi mogłem jechać dziś rano do pracy, gdybym nie zajął się Mateuszem, które stały za popsutym pociągiem pospiesznym. W tym momencie moje myśli skierowałem ku tej inteligentnej formie energii, różnie w różnych religiach nazywanej, z uczuciem wdzięczności.

Skomentuj

