Pamiętaj o skutecznym odpoczynku

Minął kolejny długi weekend, którego część spędziłem pracując oraz odpoczywając, z dala od komputera, internetu oraz nadrabiając zapas snu, który w pełni mi się należał.

Na codzień nie mam aż takiego komfortu, bo 7-miesięczny Mateusz nie daje się przekonywać, że może spać dłużej, a nie budzić się o 6 rano lub wcześniej.  

Kilka miesięcy temu skutecznie przetestowałem ćwiczenia Qi-gong, które świetnie robią na zapewnienie energii i witalności całemu ciału.
Właśnie dziś jestem po rozmowie intencyjnej z sąsiadem, gdzie wyraziliśmy chęć rozpoczęcia ćwiczeń Taj-chi oraz Qi-gong.

Zbliża się lato, pora więc szlifować formę, sylwetkę i zdrowy tryb życia – przesiadywanie przed monitorem nie tylko w pracy, ale i w domu nie służy najlepiej zdrowiu, dlatego Ty też pomyśl jaką aktywność wybierzesz, aby zapewnić równowagę w swoim rozwoju.

Skuteczny odpoczynek: czynny lub bierny na dłuższą metę pozwoli Ci działać skuteczniej.
Ja koszę trawę, gram ze starszym synem w piłkę, lada moment postawię na działce basen oraz startuję z ćwiczeniami Taj-chi.

W wolnych chwilach słucham nagrań hemi-sync, które aktywizują mózg a następnie wpływają na funkcjonowanie całego ciała.

Pamiętaj zdrowe i wypoczęte ciało oraz umysł działa o wiele bardziej skuteczniej  

Skomentuj

