Kto pyta skutecznie

Jak już wspominałem wcześniej, uczestniczę w niesamowitym kursie „Zarabiaj na Wiedzy”.
Krok po kroku uczymy się jak to wszystko zorganizować, od czego zacząć, co robić, co planować aby zacząć zarabiać na własnej wiedzy (lub wiedzy innych osób).

Czy to działa ? Niesamowicie i skutecznie.
Jako przykład chcę Ci podać, że w zeszłym tygodniu „sprzedałem” wizję mojego projektu.
Mam tylko domenę – wszystko pozostałe jest w mojej głowie (wiem co i jak zrobić) – za ponad miesiąc ma ruszyć witryna, a ja sprzedałem pomysł i uzyskałem współpracę w zakresie jej rozwoju plus prowizję za efekty🙂 .

Przygotowywałem się do tych negocjacji według systemu Campa
i mając na uwadzę to czego uczy Wanda Loskot, a podczas rozmowy uzyskałem więcej niż planowałem.
Magia ? Nie. Po prostu wykorzystuję to o czym piszę w tym Blogu, żeby być skuteczniejszy.
Nie wymyślam zasad i mechanizmów – biorę to co działa i zostało sprawdzone.

Jesli masz jakiś problem i wątpliwości – uruchomiłem stronę Zapytaj Piotra Zabijaka (chcę jeszcze zmodyfikować formularz, aby można było zapytać anonimowo).

Śmiało, zadaj pytanie.
Pomoże Ci to w rozwiązaniu Twojego problemu, może moja odpowiedź pomoże też komuś innemu oraz przygotowywany kurs będzie bardziej dostosowany do potrzeb czytelników. 
  

Skomentuj

