Wykorzystuj wiedzę

Przez ostatni tydzień nie pisałem, pomimo zalecenia Wandy żeby robić to przynajmniej 3 razy w tygodniu.

Mogę się tylko usprawiedliwić, że przez ostatni tydzień DZIAŁAŁEM SKUTECZNIE wykorzystując wszystko co znajdziesz w poprzednich wpisach:

– serwując przed ważnymi działaniami ODPOWIEDNIĄ POSTAWĘ i NASTAWIENIE (załatwiałem wymianę dowodu osobistego, chciałem kupić okucia w sklepie który już od godziny był zamknięty a ja wszedłem i rozmawiałem dobre 15 min, ustaliłem termin spotkania ze znajomą księgową, aby omówić strategie finansowe najkorzystniejsze dla rozwoju mojej firmy)

– wykorzystując MOMENTUM do działania i motywacji – bo w końcu kupiłem 6 lub 7 nowych domen, hosting, zainstalowałem CMS, znalazłem, ściągnąłem i przeglądam szablony stron opracowując strategie dla 3 nowych projektów, przygotowałem łazienkę do malowania nakładając i przycierając gładź, przeprowadziłem spotkanie przyjacielsko-biznesowe w miłej atmosferze, aby ruszyć z projektem, który gdzieś po drodze ugrzązł, montowałem wiszące szafki mebli kuchennych, wypełniłem papiery na podstawie faktur aby uzyskać zwrot podatku VAT za materiały budowlane

– kupiłem nowe słuchawki do odtwarzacza MP3 i teraz nie tylko w pracy słucham BUDUJĄCYCH i MOTYWUJĄCYCH NAGRAŃ, ale także w pociągu i tramwaju –  wprowadzam się w stan gdzie mogę działać lepiej, szybciej, skuteczniej, efektywniej, ale dodatkowo uczyć się z nagrań jeśli nie znajduję czasu aby uczestniczyć w szkoleniu on-line (program Zarabiaj na Wiedzy, którego baner widzisz po prawej stronie); tworzę bibliotekę nagrań na każdy stan emocjnalny który może mi służyć w odpowiednich momentach

po co to wszystko?
Aby DZIAŁAĆ SKUTECZNIEJ i jeszcze raz podkreślam jak ważne jest dobre Momentum – działasz, działasz, działasz – to magia i to działa.
 

Skomentuj

