Motywacyjny DYNAMIT !

Wiara, respekt, pewność siebie i wola walki zmiksowane w energetyczny koktajl, który daje niesamowitego kopa.

Słuchając tego poczujesz się jakbyś wypił lub wypiła koktajl Mołotowa🙂, aby z pogardą ‚plunąć’ na każdą przeszkodę, która stoi Ci na drodze.

Odkryłem ten utwór przez przypadek – od tej pory jest obecny w moim odtwarzaczu MP3 dozując fajne stany, gdy tego sytuacja wymaga.
Sprawdzić jak wzrośnie Twoja skuteczność, kiedy się z nim zaprzyjaźnisz.

Panie i Panowie mam ogromną przyjemność przedstawić  mój motywacyjny dynamit: utwór Fight.

P.S. Zastanawiam się jakie konsekwencje rodziłoby stanięcie na mojej drodze kiedy to przesłanie mam w sercu i głowie.

Skomentuj

