Zacznij od NIE

Wsród znajomych promowałem tą książkę w dość niezwykły i niebanalny sposób:
jako poradnik dla dziewic !😉
Dlaczego w ten sposób i czy to było skuteczne ?

Jeśli potrafisz przełamać wzorzec zachowania, zaraz po krótkiej konfuzji masz uwagę rozmówcy i gdy to wykorzystasz dobrze, Twoja skuteczność rośnie:
– w budowaniu relacji
– w przekonywaniu
– w negocjacjach
– …

Sam o tej pozycji dowiedziałem się o mojego mentora, niezwykłego trenera i skutecznego negocjatora Wojtka Grada, który polecał nam ją na swoich szkoleniach.

Myślisz sobie wtedy, kolejna książka o negocjacjach, ale system Campa daje inne spojrzenie na proces.
Nie narzucjąc sobie żadnych schematów poznawczych lub filtrów zagłębiłem się w lekturę i mój umysł zaczął się rozszerzać (chyba nawet poza fizyczne granice czaszki).
Z książki o negocjacjach stała się najlepszą książką o biznesie jaką przeczytałem w 2007 roku.

Daje Ci gotowe strategie, mechanizmy i motywację – poprzez przykłady z życia wzięte wskazuje kierunek działania.
Przyciągnąłem ją w momencie absolutnie najlepszym – kiedy podjąłem taką prawdziwą decyzję, że ruszam też z własną firmą i to dało mi nową jakość w działaniu.

Do tematu negocjacji będę w tym Blogu wracał nie raz, a także w zupełnie nowym projekcie związanym tylko i wyłącznie z negocjacjami, ale daję sobie czas około 2 miesięcy zanim wszystko będzie gotowe.

A tym czasem zdobądź tą książkę i sprawdź jak Twoja percepcja zmienia się w trakcie lektury.
Jeśli już ją przeczytałeś podziel się swoimi wrażeniami w komentarzach.

Zacznij od NIE  Jim Camp
  Zacznij od NIE
  Biblioteka Moderatora

Skomentuj

